עיצוב שקעי עיניים בעזרת מילוי טבעי

למראה עירני, מרענן, חלק ומתוח של אזור העפעפיים התחתונות הכולל את שקעי העיניים ושוקת הדמעות בעזרת מילוי של חומצה היאלורונית (היאלורונן) ייעודית הנחשבת לחומר טבעי לגוף המניב תוצאות מושלמות.

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי

יופי של טיפול. יופי של תוצאות.

עיצוב שקעי עיניים בעזרת מילוי טבעי הנם טיפולים חדשניים, פשוטים, ידידותיים למטפל ולמטופל ונטולי כאב.

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

חשוב לדעת!

השימוש בחומר חייב להיעשות אך ורק על-ידי רופא מיומן ומנוסה. ד"ר דניצ'ק, העומד בראש First Esthetic Clinic, הנו בעל רישיונות בין-לאומיים לטיפול ברפואה אסתטית ובעל ניסיון רב של אלפי מטופלים בארץ ובחו"ל.

כל מה שחשוב לדעת על טיפול בשקעי עיניים

אי-אפשר לעצור את הזמן, אך אפשר בהחלט לצמצם את השפעותיו על עור הפנים שלנו. תהליך ההזדקנות הטבעי גורם לעור שלנו לאבד את חיותו, נפחו ואת גמישותו, ובכך תורם למראה פנים עייף, נפול וגורם להעמקת השקעים הטבעיים והקמטים מתחת לעיניים.

באמצעות טכניקת מילוי של חומצה היאלורונית (היאלורונן) ייעודית, הנחשבת לחומר טבעי לגוף ותפקידה להעניק לחות וגמישות. חומצת הקסם מוזרקת אל מתחת לשכבות העור החיצוניות באזור העיניים העדין ולשקעים סביב העיניים, ממלאת את השקע בצורה הומוגנית, מוסיפה לו את הנפח החסר לעיצוב אזור שקעי העיניים ו’שוקת הדמעות’ ומשפרת את מרקם העור שמתחת לעין.

 

עיצוב שקעי העיניים הינו טיפול מיידי, אסתטי ומאפשר חזרה מהירה לשגרה. והתוצאה: מראה טבעי, עירני, רענן ומתוח, הפותר כמה בעיות בבת אחת ומביא לשיפור ניכר של מבע העיניים ומראה הפנים.

ברפואה הפלסטית של היום החומצה ההיאלורונית היא חלופה מצויינת לטיפולים פולשניים לאזורים העדינים בפנים שלנו כמו השפתיים, העפעפיים והשקעים מתחת לעיניים, בכך שהיא מאפשרת עיצוב של שקעי העיניים והפחתת קמטים מתחת לעיניים ומשווה לעור הפנים מראה מוצק יותר, מורם, רענן וטבעי.

כיום המדע והקידמה מאפשרים לנו ליהנות ממגוון אופציות מצויינות למניעה, תיקון ושיפור מראה עור הפנים שלנו ללא כניעה לגרביטציה העלולה להיות אכזרית. היווצרות שקעים או קמטים מתחת לעיניים קשורים לרוב בתהליך ההתבגרות הטבעי של העור, שינויים וניוון ברקמת השומן, איבוד קולגן ואלסטין ברקמה העדינה מתחת לעיניים וצניחת שרירי הפנים או כמובן נתונים תורשתיים. אך השינויים החיצוניים במראה העיניים עלולים להיגרם גם בעקבות מספר גורמים כמו חוסר בויטמינים כתוצאה מתזונה לקויה, מחסור משמעותי בשעות שינה ואף מחשיפה מרובה לשמש הגורמת לשינויי פיגמנטציה והופעתם של שקעים כהים מתחת לעיניים.

 

העור סביב אזור העיניים שלנו נחשב לעור עדין מאוד, דק ודל ברקמת שומן תת-עורי, רגיש וחושף בקלות את סימני הגיל או העייפות המצטברת. תהליך ההתבגרות של העור הגורם להידללות מואצת של רקמת השומן התת-עורי גורם גם להעמקת אזור השקע הטבעי מתחת לעיניים הידוע גם בכינויו כ-’שוקת הדמעות’. העור מתחיל לאבד את הלחות והאלסטיות הטבעית שלו, השומן עלול להתפזר מתחת לעור בצורה לא אחידה מה שעלול להחמיר את המראה הכהה בעקבות ההצללה שמתהווה במקום וכמו כן, לגרום להיווצרות שקיות עור מתחת לעיניים. המראה הכללי המתקבל הוא מראה נפול, עייף ומבוגר.

כמובן שבאמצעות הזרקת חומרי מילוי איכותיים, טכניקה מוכרת ומוצלחת שמוכיחה את עצמה במשך שנים, ניתן לתקן את כל תופעות הלוואי הללו ולהגיע לתוצאות נפלאות בעיצוב שקעי העיניים, מילוי והעלמת קמטים מתחת לעיניים ומראה מוצלח של עור פנים רענן, מתוח ומלא חיות, בלי החשש מהמראה נטול ההבעה המופתע שזכור לרעה מהדור הקודם של הפלסטיקה.

עיצוב שקעי עיניים, אופן הטיפול

הדרך היעילה, הבטוחה והאפקטיבית ביותר, ללא תופעות לוואי, סיכונים או צורך בניתוח פולשני וכואב היא באמצעות הזרקת חומצה היאלרונית איכותית, המוכרת בעולם הרפואה והיא למעשה חומר מילוי שהינו רב-סוכר על בסיס טבעי שכן, גופנו מייצר אותו גם לבד ולאחר הזרקתו אל העור הוא מתמזג עמו.

 

כמו כן, ידוע כי הזרקת החומצה ההיאלרונית עוזרת לשקם ולהאיץ את תהליכי הייצור של הקולגן והאלסטין בגוף שלנו. החומצה ההיאלרונית הפכה למרכיב משמעותי בטיפולי האנטי-אייג’ינג לפנים ומהווה את הבסיס היעיל והנוח ביותר לעיצוב שקעי עיניים, ולעידון שקעים וקמטים מתחת לעיניים. החומצה משתלבת עם זו הקיימת, מקנה נפח לרקמות שהצטמקו והתוצאה היא מיידית ומשתפרת עם אגירת הנוזלים ההדרגתית בגוף עד שלאחר זמן קצר לא מבחינים בין החומר המוזרק לקיים.

למי מתאים הטיפול בעיצוב שקעי עיניים והטיפול בקמטים מתחת לעיניים?

כל מי שסובל משקעים, שקיות ועור תפוח או עיגולים כהים מתחת לעיניים בהחלט מועמד לטיפול. מרבית האנשים הסובלים מתופעות אלו נמצאים בעשור הרביעי לחייהם או מעבר, כאשר העור הצעיר מתחיל להתבגר, העור מאבד מגמישותו וממראהו המתוח ולגרום למראה פחות חיוני, נפול ועייף. בגילאים צעירים יותר אנשים הסובלים מתהליך פיגמנטציה של שקעים כהים או עודף שומן באזור העיניים התופעה היא בעיה מולדת, גנטית או נגרמת בשל גורמים חיצוניים נוספים כגון תזונה לקויה, שינה לא מספקת או חשיפה מוגברת לקרני השמש. מתחת לגיל 18 יש צורך באישור והסכמת ההורים.

על מה ממליצים המומחים לרפואה אסתטית לעיצוב שקעי עיניים ומילוי קמטים מתחת לעיניים?

רופאי העור ומומחים לרפואה אסתטית בעולם ממליצים להתחיל להשתמש בחומצה היאלורונית כאשר מראה הפנים, שקעי העיניים והקמטים מתחת לעיניים בפרט הופכים ל-'עייפים' ונפולים, וכאשר השקעים הטבעיים הופכים לעמוקים יותר ומתחילים להיראות סימנים של קמטים באזורים שונים בעור הפנים ובמיוחד מסביב ומתחת לעיניים. החומצה ההיאלרונית, כחומר מילוי באיכות הגבוהה ביותר, מהווה בסיס אפקטיבי ויעיל באופן בלתי מתפשר על עיצוב שקעי עיניים ומילוי קמטים מתחת לעיניים.

מהם הסיבוכים האפשריים בטיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים?

כאשר את נמצאת תחת ידיו של רופא פלסטיקאי מיומן ומנוסה המשתמש בחומרים איכותיים מתקדמים וייעודיים המוזרקים בטכניקות הזרקה חדשניות  – לא צפוי כל סיכון או סיבוך בתהליך הטיפול. יחד עם זאת, יש לזכור כי בכל התערבות באזורי הפנים הרגישים עלולים להופיע שטפי דם באזור ההזרקה, אדמומיות או נפיחות קלה שאמורים לחלוף בתוך שעות מספר או כמה ימים. לרוב התוצאה היא אפקטיבית ביותר, ניתן לחזור לשגרה מלאה כבר לאחר הטיפול וליהנות ממראה עור פנים רענן וטבעי.

מהי התוצאה שמתקבלת לאחר טיפול במילוי שקעים או קמטים מתחת לעיניים?

התוצאה היא מיידית ומדהימה, במיוחד למי שאינה מרוצה מהמראה החיצוני, רגילה למשמע הערות על מראה עייף או חולה ולמי שסובלת מבעיות פיגמנטציה או התבגרות והזדקנות העור. הטיפול לעיצוב שקעי העיניים, מילוי קמטים מתחת לעיניים, שקיות או ‘עיגולים שחורים’ מעולם לא היה פשוט יותר, מושג באמצעים מהירים, יעילים ונטולי כאב או סיכון.

כמה זמן נשמרות תוצאות הטיפול?

כאשר טיפולי עיצוב שקעי עיניים ומילוי קמטים מתחת לעיניים מתבצעים על-ידי מומחה מקצועי ומנוסה, ונעשה שימוש בחומרים באיכות הגבוהה ביותר, תוצאות הטיפול יכולות להשתמר כשנתיים לפחות. במידה ורוצים לשמר את התוצאה לטווח זמן ארוך יותר, יש לחזור מדי שנתיים על הטיפול הקצר.

עיצוב האזור העדין של שקעי העיניים הינו תהליך קצר, פשוט יחסית, אפקטיבי ואסתטי המאפשר לפתור כמה בעיות בו-זמנית ומניב תוצאה מיידית של מראה טבעי, צעיר, עירני ורענן המשפר באופן ניכר גם את מראה כל הפנים.

THE SYMPHONIES

הטיפולים המנצחים

המבחר, האיכות, החדשנות, הידיים של המאסטרו והתוצאות