הזרקת קלציום (סידן) לפיסול פנים טבעי

First Esthetic Clinic הנה הרשת המובילה בישראל להזרקות קלציום,
הצטרפי גם את לאלפי נשים שעברו את הטיפול החדשני על-ידי ד"ר דניצ'ק והצוות המקצועי והחזירי את המראה הצעיר לעורך

First Esthetic Clinic וד"ר דניצ'ק העומד בראשה גאים להציג טכנולוגיה חדשנית להתחדשות ביולוגית של העור בעזרת הזרקת קלציום טבעי:

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

קלציום (סידן) המורכב מהידרוקסי אפטייט הנו חומר טבעי המצוי בגוף ולכן הגוף לא דוחה אותו והוא נשמר למשך זמן ארוך – פי שלושה מהיאלורונן (חומצה היאלורונית).

הזרקת קלציום הנה תהליך טיפולי המסייע לפיסול ובניית העור שכן רמת הגמישות והלחות האופיינית משתפרות לאחר הזרקת הקלציום והתוצאה הולכת ומשתפרת תוך חודשיים ומעלה.

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

חשוב לדעת!

First Esthetic Clinic וד"ר דניצ'ק העומד בראשה מדגישים כי הטיפול הנכון בהזרקת קלציום הנו בעזרת קנולה (מחט אלסטית) המפזרת את החומר בצורה אחידה לא פגיעה ברקמות. המחט לא דוקרת את הרקמה אלא מפלסת את החומר בצורה נכונה ללא פגיעה בכלי דם.

הזרקת קלציום חייבת להיעשות אך ורק על-ידי רופא מומחה, מיומן ומנוסה. ד"ר דניצ'ק הנו בעל רישיונות בין-לאומיים לטיפול והזרקת קלציום ובעל ניסיון רב של אלפי מטופלים בארץ ובחו"ל.

כל מה שחשוב לדעת על הזרקת קלציום (סידן) לפיסול פנים

היום אנחנו מודעים יותר להשפעות הזמן וכוח הכבידה על עורנו. תהליך התבגרות העור אינו פוסח על אף אחד, כמובן באופן אישי ומשתנה מאדם לאדם אך עדיין ההשפעה ניכרת ונוגעת בכל אזור בעור פנינו ולמרות שגרת טיפוח קבועה, קרמים בעלי הבטחות מפתות ואין ספור ניסיונות לעכב או לטשטש את עקבות הזמן, כולנו בסופו של דבר מגלים בפנינו קמטים חדשים, צניחה מסוימת של אזור הגבות והעפעפיים, קו הלסת ורפיון הצוואר בעיקר בשל שינוי ודילול במיקומם של תאי שומן וירידת נפחים.

אפשר לצפות את התהליכים הללו ולערוך מספר תיקונים אנטומיים בכדי לעצור או להחזירם מעט לאחור באמצעות אומנות פיסול פנים, המותאמת אישית לכל אדם על-פי מבנה פניו בתהליך אבחון ייחודי ואישי על-ידי ד"ר דניצ’ק.

כדי למלא את מה שירד או נעלם עם הזמן, השימוש בחומרי מילוי איכותיים בין אם בהזרקת חומצה היאלורונית (היאלורונן) ובין באמצעות הזרקת קלציום (סידן) טבעי, שניהם חומרים שהגוף מכיר ומקבל כי הם נמצאים בו במינונים שונים באופן טבעי.

הזרקת קלציום (סידן) המורכב מהידרוקסי אפטייט הינה תהליך המסייע לפיסול ובניית עור הפנים ונשמר לזמן ארוך יותר. גם הוא מעודד את העור באופן טבעי לייצור מוגבר של קולגן ואלסטין, החלבונים המייצרים את רמת הגמישות והלחות בעור ותוצאת הטיפול הולכת ומשתפרת בתוך חודשיים ואילך.

 הסידן נמצא באופן טבעי בעצמות גוף האדם, תרכובת ההידרוקסי אפטייט, דמויית המינרל, מופקת בצורה ביו-סינתטית ולכן מופחת הסיכון לתגובה אלרגית ולא נדרשת בדיקת העור. החומר אינו נודד אלא מתקבע היכן שהוזרק ומשמש למילוי של קמטים מתונים עד חמורים וסטטיים באזורי הפנים כמו קפל אף-פה, קמטי ה"מריונטה" הקיימים בצידי השפתיים ולשיפור מלאות הלחיים וקו הלסת והסנטר.

מילוי של קלציום (סידן) המורכב מהידרוקסי אפטייט, חומר טבעי המצוי בגוף, נועד לשחזר את נפח הפנים ואת קווי המתאר הטבעיים ולהביא את עור הפנים למראה משי וחלק. הזרקת הסידן לעור ממריצה ומעודדת יצירת קולגן טבעי חדש וכך ההשפעות שלו הן מיידיות. מחקרים קליניים חדשים מוכיחים כי התוצאות נמשכות לאורך זמן ותלויות כמובן בנפח שהוזרק, בתכונות העור של המטופלות ובגילן. ספיגת הסידן בעור ויצירת הקולגן הטבעי כפועל יוצא, מביאים למצב שבו בעזרת טיפול חדשני זה נדרשות פחות הזרקות של חומרי מילוי מובילים אחרים.
בהשוואה להזרקת חומצה היאלורונית, נמצא כי הזרקת קלציום לפיסול פנים מחזיקה כפי שלושה מהזמן.

איך זה עובד?

קלציום, חומר טבעי המצוי בגוף ובעצמות השיניים, הוא חומר שלמעשה הגוף כבר מכיר ולכן אינו דוחה אותו. כמו כן, הקלציום משמש ברפואה למעלה משני עשורים בתחומים כמו אורתופדיה, נוירו-כירורגיה, רפואת עיניים ורפואת שיניים. דרך הזרקה של החומר הטהור הוא מספק נפח למקום בו הוזרק כבר מרגע ההזרקה. לאחר מכן במהלך חודשיים עד שלושה חודשים מתרחשים שני תהליכים חשובים: בשלב ראשון חלקיקי הקלציום מתפרקים בהדרגה ובשלב שני החומר נותן גירוי לרקמות וכך מייצר קולגן בעור.

תהליך ייחודי זה יוצר התחדשות ביולוגית בתוך העור המאפשרת פיסול פנים בצורה אופטימלית, הדגשה של תווי הפנים למילוי קמטים עמוקים תיקון פגמים וצלקות. יתר על כן, לאחר הזרקת הקלציום רמת הגמישות ורמת הלחות של העור משתפרות באופן משמעותי.

מלבד החומר שמוזרק חשוב מאוד להקפיד גם על המחט הנכונה והמתאימה ביותר. הטיפול הנכון בהזרקת קלציום הינו: בעזרת קנולה (מחט אלסטית) זאת מחט ייחודית שמפזרת בצורה אחידה את החומר ללא פגיעה ברקמות, היא לא דוקרת את הרקמה והיא מפלסת את החומר בצורה נכונה וללא פגיעה בכלי דם.

את תוצאותיו ניתן לראות באופן מיידי, עם הזמן הנפיחות ושטפי הדם הקלים מהאזורים המטופלים חולפים, ומחליפה אותן מלאות בריאה וטובה של קולגן מיוצרת סביב החומר ומשפרת את נראותו מיום ליום ונשארת לאורך זמן.

למי מתאים השימוש בהזרקת סידן?

חומר המילוי מבוסס הסידן מתאים במיוחד לבעלי עור עבה, נשים וגברים מבוגרים כאחד.
הוא מתאים למטופלים עם קמטים בינוניים עד עמוקים שאינם דינמיים, בעלי פגמים מסוימים או הפרעה מולדת של חוסר נפח בפנים באזורי הלחיים, הרקות והלסת, ולעיצוב הסנטר, קו הלסת   ופיסול האף.

היתרונות של הזרקת קלציום

הקלציום הנו חומר טבעי, טהור המעודד יצירת קולגן, חומר הקיים בגוף, לכן אין חשש להתנגדות לחומר ולתופעות לוואי חמורות.

התוצאה של הזרקת הקלציום נראית לעין מיד לאחר ההזרקה והולכת ומשתפרת תוך חודשיים ומעלה כתוצאה מייצור הקולגן.

החומר מוזרק לעור בנקודות מדויקות שהוגדרו מראש על-ידי הרופא המטפל, המאסטרו. לאחר ההזרקה החומר מתקבע במקומות אליהם הוזרק ואין חשש לנדידה, בריחה או פיזור שלו ברקמות שבאזור ההזרקה, אלא שלאחר מכן מתחילה הספיגה של החומר ותהליך ייצור החלבונים הנדרשים לרכות וגמישות העור.

הזרקת הקלציום מתאימה במיוחד למילוי שקעים עמוקים שקשה למלא אותם בעזרת חומרים אחרים.

טיפול באמצעות הזרקת קלציום נחשב לאחד מהטיפולים האופטימליים לפיסול פנים ובניית העור העוזרים למראהו ומחזירים את צעירותו במספר שנים.

מהלך הטיפול

הטיפול הקצר יתבצע בהרדמה מקומית באמצעות משחת אלחוש, הדוקטור יבצע מספר דקירות להזרקת הקלציום באזורים שנקבעו בזמן האבחון, יעסה ויעצב את חומר המילוי כדי להימנע מגבשושיות לא רצויות ויחל למעשה באומנות פיסול ועיצוב מראה הפנים הרצוי.
לאחר ההזרקה והעיצוב בידי הדוקטור, תהליך ההחלמה יחל וניתן כבר לראות את תוצאות הפיסול. כמובן שהליך ההחלמה משתנה בין אדם לאדם ומקרה למקרה, אך לרוב ההחלמה היא קלה וקצרה ולא צריכה להיות כל בעיה לחזור לתפקוד רגיל.

זמן ההחלמה

במהלך הטיפול, בשל החדרת המחט ובשל ההזרקה ייתכנו תופעות לוואי קלות כמו נפיחות ואי-נוחות באזורי ההזרקה, שטפי דם קטנים ואדמומיות, אך הן יחלפו בתוך ימים ספורים. במקרים מסוימים עלולה להיווצר בצקת אשר מקשה לראות את התוצאה הסופית, אך בתום תקופת הרגעה של כשבועיים, הרקמות מחלימות. 

פיסול פנים מעניק תוצאות מיידיות, אינו כרוך בזמן החלמה ממושך, הטיפול הוא מרפאתי ולכן לאחר סיום ההליך ניתן לחזור לשגרת היום-יום, אך רצוי להימנע מפעילות מאומצת במהלך הימים הראשונים לאחר הטיפול.

התוצאה המתקבלת נראית טבעית והרמונית, העור נעשה קורן מתוח ורענן הן בשל הטיפול עצמו והן בשל היווצרות מחדש של חלבוני הקולגן והאלסטין המשפרים עוד יותר את מראה העור וניתן ליהנות מהתוצאה הסופית המושלמת של פיסול הפנים ביד אומן.

למרפאתנו First Esthetic Clinic  והעומד בראשה ד"ר דניצ’ק, ניסיון רב שנים בעיצוב ופיסול פנים בשיטות המתקדמות והבטוחות ביותר וללא ניתוח. החוטים וחומרי המילוי הנמצאים בשימוש במרפאה הם כולם באיכות הגבוהה ביותר עם אישור ה-FDA אמריקאי או ה-CE האירופי.

THE SYMPHONIES

הטיפולים המנצחים

המבחר, האיכות, החדשנות, הידיים של המאסטרו והתוצאות