הרמת אף בעזרת חוטים רפואיים חדישים

יופי של טכנולוגיה. יופי של תוצאות.
טכנולוגיה חדשנית, חכמה ובטוחה של חוטים רפואיים מתקדמים המעודדים ייצור קולגן ואלסטין ואלה מובילים להרמה ומיצוק של האף. בניגוד לעבר, החוטים הרפואיים החדישים נספגים בעור עם הזמן.

 First Esthetic Clinic וד"ר דניצ'ק העומד בראשה גאים לקחת חלק בפריצת דרך טכנולוגית
בענף הרפואה האסתטית ולבצע הרמת אף
בעזרת חוטים רפואיים חדישים כחלופה לניתוח אף וליצירת מראה אף טבעי ומושלם.

 First Esthetic Clinic וד"ר דניצ'ק העומד בראשה גאים לקחת חלק בפריצת דרך טכנולוגית בענף הרפואה האסתטית ולבצע הרמת אף בעזרת חוטים רפואיים חדישים כחלופה לניתוח אף וליצירת מראה אף טבעי ומושלם.

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

חשוב לדעת!

הרמת אף בעזרת חוטים רפואיים נחשבת לניתוח 'רך' קצר יחסית המשלב מינימום פולשנות וההחלמה ממנו קצרה וקלה. השימוש בחוטים המתקדמים חייב להיעשות אך ורק על-ידי רופא מיומן ומנוסה.
ד"ר דניצ'ק הנו בעל רישיונות בין-לאומיים לטיפול בחוטים וחומרים ובעל ניסיון רב של אלפי מטופלים בארץ ובחו"ל.

איכות בלתי מתפשרת
First Esthetic Clinic וד"ר דניצ'ק העומד בראשה עושים שימוש אך ורק בחומרים וחוטים רפואיים מהתקדמים בעולם:

להתייעצות עם ד"ר דניצ'ק ולקביעת תור, מלאי את הפרטים

כל מה שחשוב לדעת על הרמת אף

האף שלנו הוא האיבר הדומיננטי והבולט ביותר בפנים והוא עלול להיות עבור רבים נושא רגיש וכאוב. אנשים אשר סובלים שנים ממראה אף בולט, נשרי, חסר פרופורציה או שבור- סוחבים איתם מטען רגשי עצום בשל חוסר שביעות הרצון ממראה פניהם. עד לא מזמן בשביל הרמת אף, הצרה, הידוק, יישור ובאופן כללי לשפר את מראה האף האופציה היחידה שעמדה בפני המטופל היתה ניתוח אף פלסטי.

מלבד החשש מפני ניתוח, קיים החשש גם מפני התוצאה כאשר במרבית המקרים ניתן להבחין באפים מנותחים באופן מובהק ובאפים מלאכותיים מדי ולא מחמיאים למראה או מבנה הפנים.

כיום, ניתוחי אף הפכו לפתרון מיושן, כאוב ובמקרים רבים לא נחוץ מאחר שטיפולי הרפואה האסתטית הפכו כל-כך חדשניים עם מגוון שיטות טיפול ופתרונות מתקדמים להרמת אף ללא ניתוח, ללא כאבים מיותרים, חשש או תקופת החלמה ארוכה.

ב- First Esthetic Clinic  אנו משתמשים בטכנולוגיה חדשנית, חכמה ובטוחה של חוטים רפואיים פורצי דרך המעודדים ייצור קולגן ואלסטין ואלה מובילים להרמה ומיצוק של האף כחלופה לניתוח וליצירת מראה אף טבעי ומושלם.

 במהירות ההולכת וצוברת פופולריות ברחבי העולם, הרמת האף בעזרת חוטים רפואיים היא אפשרות נהדרת למי שרוצה אף משופר ומוגדר יותר. הליך הרמת האף הוא מהפכני ומאפשר להשיג מתאר אף גבוה יותר ומוגדר בפחות משעה!

המרכיב העיקרי בחוטים רפואיים הוא פולימר המוכר בתחום הרפואי מזה שנים רבות. לאחר יישום התפר המתבצע על-ידי המאסטרו, הפולימר או בשמו המלא הפולידיוקסנון (PDO), חומר בטוח ומתכלה לחלוטין, המשמש בתפרים כירורגיים, פועל על שכבות העור העמוקות יותר ועוזר להגדיל את נפח האזורים השקועים, משפר את ההקרנה של קצה האף וסיבובו ומחזיר את העיצוב לפנים בהדרגה ובטבעיות מושלמת. למרות שהחוטים הללו מתמוססים באופן מלא לאורך הזמן, החוטים הרפואיים מעוררים ייצור קולגן טבעי של הרקמות שלך, מה שאומר שתוצאות ההליך הזה ימשיכו להשתפר עם הזמן.

ישנם כמה סוגי חוטים, כאלה הממצקים את רקמת העור (חוטים חלקים או ספיראליים) וכאלה שעיקרם הם הרמת רקמת העור. החוטים המזוטליאלים הנמצאים בשימוש ברשת FIRST ESTHTIC CLINIC הם חוטי אפטוס העשויים חומצה פולילאקטית וחוטי מזו העשויים פולידיאוקסנון המיועד להגברת האלסטיות ומיצוק העור והם באיכות הגבוהה ביותר עם אישור ה-FDA אמריקאי או ה-CE האירופאי.

החוטים הללו פתחו למעשה עידן חדש בעולם הרפואה האסתטית ומהווים את הפתרון הקל והאולטימטיבי להרמת אף ולעיצובו ללא צורך בניתוח. מעין ‘תפירה עילית’, אם תרצו, מתחת לרקמה העורית.

חשוב לזכור כי יש חשיבות רבה לשיטת ההחדרה והשליטה בעבודה עם החוטים, ראייה מדוייקת של המטרה הסופית ויכולת הרמה ופיסול האף ומראה הפנים על-ידי הרופא המטפל. יש צורך במאסטרו שינצח על ההליך, ישלוט בכל פרמטר בדיוק מירבי ויגיע לתוצאה המושלמת והטבעית ביותר למראה הפנים.

אופן הטיפול להרמת אף

הכנסת החוטים הינה הליך קצר ופשוט יחסית שנעשה לאחר חיטוי והרדמה מקומית בעת שהחוטים הדקיקים מוחדרים דרך מחטים זעירות אל תוך נקודות מדוייקות הנבחרות מראש ברקמת העור, מתחילים את הליך המתיחה וההרמה ומעצבים את האף בצורה אסתטית, נקייה ומותאמת למראה הפנים.

החוטים עצמם מעודדים את רקמת העור לייצור מחדש של קולגן ואלסטין סביבם, אותם חלבונים התורמים לשיפור מרקם העור ונחשבים לבטוחים מאוד.

לעיתים על-מנת להגיע לתוצאה האופטימלית ביותר אנו משלבים בין כמה טכניקות במהלך הטיפול: ביצוע הרמת אף באמצעות החוטים הרפואיים ותיקון אסימטריה, חוסר נפח או עיוותים קלים באמצעות חומרי מילוי איכותיים.

היתרונות בעיצוב באמצעות חוטים

על-ידי שימוש בחוטים הרפואיים ניתן לבצע הרמה משמעותית ומדוייקת של האף, ללא חשש מתגובה אלרגית ואין שטפי דם ובצקות משמעותיים כמו בניתוח, משך ההחלמה קצר והחזרה לשגרה היא כמעט מיידית.

החוטים עשויים מחומר נספג ונחשבים לבטוחים ביותר. עצם החדרתם מגביר את זרימת הדם ומעודד את קצב ייצור הקולגן והאסטרוגן ברקמות העור.

החוטים נמסים ונספגים אל תוך העור ועל-כן אין צורך להוציאם לאחר הטיפול.

היתרון המשמעותי של שיטת ההרמה באמצעות החוטים הוא שהם מהווים פתרון אידיאלי להרמת האף בהליך המתבצע באלחוש מקומי בלבד.

מהי דרגת הכאב?

הטיפול נעשה בהרדמה מקומית תלת אילחוש המקום ואינו כואב לעומת ניתוח פלסטי הכרוך בכאב, שעלול להגיע לרמות בלתי נסבלות בתקופת ההחלמה מהניתוח.

האם החוטים נראים לעין?

החוטים מוחדרים אל תוך רקמת העור בין השכבה העליונה לאמצעית ואינם נראים לעין גם ללא איפור. אין כל חשש כי יבלטו או יגרמו לתחושת אי-נוחות.

התאוששות והחלמה

מאחר ולא נעשים חתכים לצורך ההרמה ולא נעשית הרדמה מלאה, ההתאוששות פשוטה יחסית. תופעות לוואי אפשריות הינם שטפי דם נקודתיים היכן שהוחדרו החוטים או לחילופין נפיחות קלה, תיתכן גם רגישות מוגברת באזורי ההחדרה מכיוון שכל אזור הפנים ובעיקרן האף שופעים בכלי דם עדינים, אך כל התופעות הללו מתפוגגות בהדרגה ונעלמות תוך מספר ימים.

התוצאות נראות מיד לאחר הטיפול?

התוצאה היא די מיידית ותוך כמה ימים עם חלוף תופעות הלוואי הקלות כמו שטפי דם נקודתיים, נפיחות קלה ואדמומיות באזורי ההזרקה, כבר ניתן לראות את התוצאה הטבעית והמושלמת, פלוס הטבה נוספת במראה העור שכן, החוטים המוחדרים מעודדים ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין ומשפרים לחלוטין את מראה העור וגמישותו.
הלכה למעשה, התוצאות נראות מיד והולכות ומשתפרות עם הזמן.

לסיכום

חוטים רפואיים חדשניים – IN

ניתוח אף – OUT

הרמת אף באמצעות חוטים רפואיים הפכו לפופולריים ביותר בשל יעילותם, בטיחותם והתוצאה המוצלחת המתקבלת, כשלמעשה החוטים, כאשר מוחדרים נכון, אינם נודדים ולאחר התמוססותם וספיגתם ברקמת העור השפעתם היא הרמה חלקה וקבועה המחקה את מבנה העצם והכי חשוב, לטכניקה זו כמעט ואין שום סיכון לסיבוכים וסקולריים.

אבל תמיד חשוב לזכור כי תוצאה מושלמת וטבעית דורשת מיומנות וניסיון רב או אם תרצו ‘תפירה עילית’ ביד אמן. רופא מנתח תחת התנאים הסטריליים הקפדניים ביותר, ובאיכות בלתי מתפשרת תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר הקיימים בעולם. רופא מומחה שיוודא כי החדרת החוטים תיעשה במקומות הנכונים, כאשר ההרמה נעשית במדוייק ובאופן שיהלום ויתאים למבנה הפנים ולמראה כולל טבעי ומושלם. אחרי הכול אלו הפנים שלך.

ד"ר דניצ'ק הינו בעל רישיונות בין-לאומיים לטיפול בחוטים וחומרים רפואיים ובעל ניסיון רב של אלפי מטופלים בארץ ובחו"ל. First Esthetic Clinic וד"ר דניצ'ק העומד בראשה עושים שימוש אך ורק בחומרים וחוטים רפואיים מהמתקדמים בעולם.

THE SYMPHONIES

הטיפולים המנצחים

המבחר, האיכות, החדשנות, הידיים של המאסטרו והתוצאות