עיצוב פנים ולחיים בעזרת מילוי טבעי

למראה טבעי, חלק ומתוח של כל אזורי הפנים בעזרת מילוי של חומצה היאלורונית (היאלורונן) ייעודית הנחשבת לחומר טבעי לגוף המניב תוצאות מושלמות.

עיצוב פנים ולחיים בעזרת מילוי טבעי מביאים למיצוק העור הרפוי, החזרת הגמישות הטבעית שלו, חיזוק רקמות החיבור, מילוי קמטים והעלמת פגמים שהצטברו בחלוף השנים.

לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי
לפני
אחרי

יופי של טיפול. יופי של תוצאות.

עיצוב פנים ולחיים בעזרת מילוי טבעי הנו טיפול חדשני, פשוט, ידידותי למטפל ולמטופל ונטול כאב.

ליהנות מהמראה החדש שלך ולהרגיש מצוין

חשוב לדעת!

השימוש בחומר חייב להיעשות אך ורק על-ידי רופא מיומן ומנוסה. ד"ר דניצ'ק, העומד בראש First Esthetic Clinic, הנו בעל רישיונות בין-לאומיים לטיפול ברפואה אסתטית ובעל ניסיון רב של אלפי מטופלים בארץ ובחו"ל.

כל מה שחשוב לדעת על עיצוב פנים ולחיים

למרות העובדה שהעור שלנו הוא אינדיבידואלי ומזדקן באופן שונה מאדם לאדם בהתאם לגנטיקה שירשנו ואורח החיים שלנו, הסימנים הראשונים להזדקנות של העור מתחילים אצל רובנו להופיע בשנות השלושים לחיינו. למעשה, ככל שהעור עולה בשנים התהליכים הביולוגיים והכימיים שלו מאטים, המבנה שלו נחלש והחומרים השומרים על עור יציב וחלק מתחילים לרדת בכמות ולאבד את האפקט שלהם. הסימנים הראשונים הבולטים של עור מתבגר הנם קווים וקמטוטים עדינים המופיעים על המצח והלחיים והמעמיקים עם חלוף הזמן.

 כאשר מדובר בטיפולי אנטי-אייג'ינג, נגד ההזדקנות של העור, כולנו כבר מודעים לנפלאות הבוטוקס (בוטולינום טוקסין) הידוע כמחליק קמטים וגורם לך להיראות צעירה יותר והאלמנט המשלים של הבוטוקס חומרי המילוי המכילים חומצה היאלורונית, קלציום (סידן) וחומרים נוספים התורמים למילוי אובדן נפח. כאשר העור מתבגר, גורמים שונים מפחיתים את כמות החומצה ההיאלורונית המצויה בעור שלנו באופן טבעי. המחסור בחומצה ההיאלורונית גורם לעור שלנו לאבד מבנה ונפח ויוצר קפלי עור וקמטים. חלק גדול מאיתנו כבר הפנימו גם את האפקט שיוצרים חומרי המילוי המחזירים לעור שלנו את הנפח שאיבד, מייצבים את מבנה הפנים ומעצבים אותו מחדש.

 אחד מבין האזורים הדומיננטיים שבהם התבגרותו של העור באה לידי ביטוי הוא אזור הלחיים. הלחיים מציגות מגוון של שינויים הקשורים לגיל, החל בקווים וקמטוטים רדודים ועד לקמטים, שקעים ותלשים עמוקים כדוגמת קפלי nasolabial שנראים כמו סוגריים בצידי הפה הנובעים מאובדן שומן פנים ונפח.

מה משפיע על עור הפנים והלחיים בפרט?

שילוב של גורמים מוביל לסימני הזדקנות בעור הפנים ובלחיים. ראשית כל, מדובר בתהליך ההתבגרות הטבעי, אולם גם היסטוריה של חשיפה לשמש ואפשרויות בחירה לא טובות באורח חיים שלנו משפיעות על עור הלחיים:

  • תהליך התבגרות טבעי נובע מכוח המשיכה, ירידת הקולגן לאורך השנים וירידה בשומן הפנים העמוק המצוי בעור גורמים לעור הפנים וללחיים בפרט לאבד את גמישותם הטבעית. כאשר העור והרקמות הבסיסיות מאבדים את יכולת תנועתם הטבעית נוצרים קמטים ושקעים בלחיים.
  • ההשפעה של קרני ה-UV המזיקות שמקורן באור השמש מצטברות וגורמות לשינויים בעור הכוללים הזדקנות מוקדמת, שינוי צבע, מרקם יבש ומחוספס, קווים דקים וקמטים. למעשה הנזק שנגרם לפני עשרות שנים עלול להופיע שנים לאחר מכן.
  • תזונה לא בריאה עישון ושתיית אלכוהול יתר על המידה משפיעים גם הם על מראה ומרקם עור הפנים והלחיים בפרט.

אבולוציה של עיצוב פנים ולחיים

קיימות מספר שיטות בהן עושים שימוש להצערת הלחיים ומראה עור הפנים ככלל. סוג אחד של שיטות הנחשב ל'דור הישן' הנו פרוצדורות פולשניות (ניתוחים פלסטיים), אלה נחשבות ליקרות מאוד וכרוכות ברמת סיכונים גבוהה. הסוג השני הן שיטות לא פולשניות (לא מצריכות ניתוחים) ואלה כוללות חומרי מילוי איכותיים וטיפולי בוטוקס חדשניים (והשילוב שלהם) שיכולים להצעיר את הלחיים בבטחה, במהירות וביעילות תוך מתן תוצאות טבעיות עם מינימום תופעות לוואי.

בנוסף לטיפולי הבוטוקס ושימוש בחומצה היאלורונית, בשנים האחרונות הטיפול החדשני שעושה כותרות הוא הזרקת קלציום (סידן) לעיצוב פנים ולחיים. מילוי של קלציום המורכב מהידרוקסי אפטייט, חומר טבעי המצוי בגוף, מטרתו לשחזר את נפח הפנים ואת קווי המתאר הטבעיים ולהביא את עור הפנים למראה משי וחלק. הזרקת קלציום לעור ממריצה ומעודדת יצירת קולגן ואלסטין טבעיים חדשים שהם החלבונים המייצרים את רמת הגמישות והלחות בעור וכך ההשפעות שלו הן מיידיות ותוצאות הטיפול הולכות ומשתפרות בתוך חודשיים ואילך.

שילוב של שלושת הטיפולים שציינו: בוטוקס, חומרי מילוי מבוססי חומצה היאלורונית והזרקת קלציום מהווה פתרון אופטימלי לעיצוב פנים ולחיים. כל טיפול נועד לעבוד בצורה ממוקדת על אזור מוגדר ויש לו תפקיד ספציפי בתוך המכלול. כדי להבין איך התזמורת של הטיפולים מבצעת יופי של ניגון המוביל לעיצוב פנים ולחיים מושלמים צריך לדמיין את הפנים באופן תלת ממדי ורב שכבתי: יש את החלק של התמיכה המבנית (עצמות לחיים), שכבת השריר (התורמת לתנועה של העור), שכבת הרקמות הרכות (התורמות לנפח) והעור עצמו (הנתמך על-ידי כל השכבות הבסיסיות). לכל טיפול יש תכונות פיזיו-כימיות משלו ופועל להשגת יעדים פרטניים באזורים אנטומיים שונים.

עיצוב לחיים – אופן הטיפול

בפגישת הייעוץ המקדימה שתיערך במרפאה יחליט הרופא המטפל באיזה חומר מילוי הוא יעדיף להשתמש לטובת מילוי הנפח והדגשת עצמות הלחיים. מבין מבחר חומרי המילוי המיועדים לטיפול זה בולטת במיוחד החומצה ההיאלורונית (היאלורונן), חומצה טבעית המצויה בגוף האדם ומרוכזת בעיקר במפרקי העצמות, הסחוסים והעור.

במהלך הטיפול מזריק הדוקטור את חומר המילוי בסמיכות הרצויה, באמצעות מחט דקיקה ועדינה, לאיזור עצמות הלחיים ובכך מעניק להן נפח מחודש, במידה ההולמת את פני המטופל ואת הפרופורציות הפיסיות של מבנה הפנים. את החומצה ההיאלורונית ניתן להזריק לאיזור הלחיים במגוון טכניקות שונות, דרגות סמיכות שונות ובאמצעי הזרקה שונים, הכל תלוי במיומנותו ומקצועיותו של הרופא המטפל.

לאחר הזרקת החומר יעצב ויפסל הרופא את החומר, ימקם אותו במיקום המדוייק על כל לחי. במהלך הטיפול, יכול הרופא לבצע גם ‘הרמת לחיים’ ולמלא את השקעים מדוללי רקמות השומן בצידי האף, תוצאה טבעית של תהליך התבגרות והזדקנות העור, ההזרקה באיזור זה תומכת ומרימה את העור הנפול ומראה הפנים משתנה להפליא ממראה עייף ובוגר למראה מתוח, רענן וצעיר.

מהם הסיבוכים האפשריים בטיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים?

כאשר את נמצאת תחת ידיו של רופא פלסטיקאי מיומן ומנוסה המשתמש בחומרים איכותיים מתקדמים וייעודיים המוזרקים בטכניקות הזרקה חדשניות  – לא צפוי כל סיכון או סיבוך בתהליך הטיפול. יחד עם זאת, יש לזכור כי בכל התערבות באזורי הפנים הרגישים עלולים להופיע שטפי דם באזור ההזרקה, אדמומיות או נפיחות קלה שאמורים לחלוף בתוך שעות מספר או כמה ימים. לרוב התוצאה היא אפקטיבית ביותר, ניתן לחזור לשגרה מלאה כבר לאחר הטיפול וליהנות ממראה עור פנים רענן וטבעי.

תוצאות הטיפול

עיצוב פנים ועצמות הלחיים והדגשתן יעניק מסגרת נכונה לפנים, העור ומראה הפנים ייראו מלאים וחיוניים יותר והפנים עצמן יקבלו מראה הרמוני, מהודק וצעיר יותר.

ההליך עצמו הינו קצר, אינו נעשה תחת הרדמה מלבד שימוש בחומר מאלחש באיזורי ההזרקה ואינו כרוך בכאב.

מכיוון שעצם היותה של החומצה ההיאלורונית כחומר מילוי היא חומר טבעי המצוי כבר בגוף, היא מתמזגת ונספגת אל תוך העור באופן מיטבי ואינה יוצרת תופעות לוואי לא רצויות. תופעות לוואי קלות שכן עשויות להיווצר הן בעיקר אדמומיות, שטפי דם קלים וסימני נפיחות איזורית בעיקר סביב איזורי ההזרקה אך הן ייעלמו כעבור מספר שעות או ימים בודדים.

מילוי ועיצוב לחיים הינו הבסיס לעיצוב מראה הפנים וליצירת מראה סימטרי וצעיר.

מאיזה גיל אפשר להתחיל?

מעל גיל 30 כאשר העור מאבד מגמישותו ומתחיל בשלבי הצניחה עם תהליך התבגרות העור והחל בנשים בעשור הרביעי לחייהן כאשר מתחילה מעין נסיגה של עצמות הפנים, הידללות בכמות רקמות השומן באיזור הפנים ואובדן הגמישות ולחות העור בשל ירידה בכמות הקולגן והאלסטין שבעור.

עיצוב לחיים לנשים מבוגרות מסייע במילוי שקעים באיזור הלחיים, טשטוש הקמטים בצידי האף והופך את מראה הפנים ממבוגר נפול ועייף לצעיר, רענן וחיוני.

עיצוב הלחיים לנשים צעירות תורם למראה פנים רזה ומחוטב יותר, משנה לטובה את מסגרת הפנים ומקנה להן מראה של עצמות לחיים מוגדרות ואטרקטיביות.

חשוב להדגיש כי לצורך קבלת תוצאה אסתטית מושלמת וטבעית, ישנה חשיבות מהותית לבחירת הרופא המטפל. מאסטרו אמיתי חייב להיות בעל היכרות יסודית ומעמיקה של האנטומיה המורכבת של מערכת שרירי הפנים, בעל יד מיומנת לדיוק במיקומי ההזרקות, שליטה בסמיכות וכמות החומר ויצירת המראה ההומוגני והנכון לכל מראה פנים.

ד"ר דניצ'ק הינו בעל רישיונות בין-לאומיים ובעל ניסיון רב של אלפי מטופלים בארץ ובחו"ל. First Esthetic Clinic וד"ר דניצ'ק העומד בראשה עושים שימוש אך ורק בחומרים וחוטים רפואיים מהמתקדמים בעולם המיוצרים על-פי תקני האיכות המחמירים ביותר. ברשת שלנו, כל התכשירים המכילים חומצה היאלורונית, מאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה- FDA האמריקאי או ה- CE האירופאי.

THE SYMPHONIES

הטיפולים המנצחים

המבחר, האיכות, החדשנות, הידיים של המאסטרו והתוצאות